onsdag 29 augusti 2012

Inför fritidshusägarhelgen i Orsa 31/8 - 2/9

Om ni följer denna blogg så vet ni alla att i helgen går ännu en Fritidshusägarhelg av stapeln i Orsa och idag gick jag runt i affärerna för att informera mig om vilka erbjudanden de kommer att ha nu i helgen. Nedan ser ni en lista på den information jag fick med mig tillbaka till kontoret efter min rundtur.

Jättekul att så många av handlarna i Orsa vill vara med och erbjuda rabatter som förstås alla kan ta del av. Tusen tack för det.

Caronne- Hela herrsortimentet 50-100kr. REA på hela sommar kollektionen samt alla smycken.

Ymse Garn & Te- 20 % rabatt på garner. 

Para Ti- 40% på utvalda varor. Juniordagar 20% på Panduro Hobby och många passa på priser.

Orsa Blommor- Passa på priser på höstblommor som t.ex. Crys bollar och prydnads kål.

Orsa Outdoor- Massor med rabatter i hela butiken, både herr och dam. Upp till 50% på bl.a. fiske utrustning. Missa inte "Söndags klippet".

Wahlbergs Inredning- 20% på utvalda tyger.

Happy Homes Hedins Färg- 20% på inomhus och utomhusfärg. Kakel och klinkers 99kr per kvadratmeter. Bra priser på Laminatgolv. 20% på tapeter (tänk dock på att många tapeter är beställningsvara vilket gör att ni kanske inte kan tapetsera denna helg:-)

Orsa Kullan- Upp till 50% rabatt på utvalda varor. REA på kuddar och tavlor.  

Orsa Torghandel- Fantastiska priser på lokal producerad mat, blommor, bär, svamp, grönsaker, charkuteriprodukter mm.

Karl Hedin AB (Öppet endast fredag) – Erbjudanden på arbetskläder.

Varmt välkomna till Orsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar